Naudotojo vardas:
Slaptažodis:
Jūs esate čia: Pagrindinis puslapis > Mokymasis > Mokymasis bendradarbiaujant > 2-asis mokymosi bendradarbiaujant metodų portfelis

2-asis mokymosi bendradarbiaujant metodų portfelis:
Kiti praktiniam darbui skirti metodai

Parengė: Tobias Saum ir Ludger Brüning

Antrasis metodų portfelis pristato mokinių skirstymo poromis ir grupėmis galimybes, atskleidžia komandos dvasios stiprinimo ir mokinių bendradarbiavimo skatinimo būdus, parodo, kaip aptarimo struktūravimas padeda sužadinti mokinių dėmesį ir padidinti asmeninę kiekvieno atsakomybę. Šiame portfelyje rasite taip pat ir sąvokų formavimo bei kompleksinius mokymosi bendradarbiaujant metodus, skirtus aukštesnių klasių mokiniams ir suaugusiems.
 

Turinio apžvalga ir parsisiųsdinimo galimybės

Vartotojai gali parsisiųsdinti atskirus metodų portfelio elementus, užėję pele ant pageidaujamo elemento pavadinimo turinio apžvalgoje ir jį spustelėję.
 


Mokymosi bendradarbiaujant struktūravimas

Mokinių skirstymas poromis ir grupėmis

Būdai, kaip sutelkti komandas

Viena pagrindinių sėkmingo mokymosi bendradarbiaujant sąlygų – kad mokiniai būtų pajėgūs vieni su kitais dirbti. Todėl sudarius grupes reikia skirti pratimus komandų konsolidavimui. Pastarieji suteiks grupės nariams galimybę užmegzti darbinius santykius ir pajusti glaudesnį tarpusavio ryšį.
 


Metodai darbui porose

Sąvokų formavimo metodai

Kompleksiniai mokymosi bendradarbiaujant metodai

Praktinis patarimas

Taikant šiuos metodus, mokinius visuomet reikėtų skirstyti į grupes po tris ar keturis. Iš karto po suskirstymo į grupes reikėtų skirti trumpą užduotį komandų konsolidavimui, suteikiančią mokiniams galimybę užmegzti santykius. Grupių sudėtis turėtų ilgesnį laiko tarpą (apie 6 savaites) išlikti pastovi, kad mokiniai galėtų vieni prie kitų prisitaikyti.