Naudotojo vardas:
Slaptažodis:
Jūs esate čia: Pagrindinis puslapis > Mokytojams > Pamoka ir mokymasis

Mokytojams skirti grįžtamojo ryšio ir refleksijos instrumentai, parengti kokybės sričiai „pamoka ir mokymasis“

Siekiant geros pamokos, reikia reguliariai reflektuoti jos daromą realų poveikį. Čia mokytojai ras praktikoje išmėgintus instrumentus, padėsiančius jiems suprasti tai, kas vyksta jų pamokose.
 

Šie instrumentai suteiks Jums galimybę gauti grįžtamąją informaciją apie Jūsų pamokas bei Jūsų mokinių mokymosi kompetencijas ir prielaidas.

Dauguma instrumentų yra taip sukonstruoti, kad leistų Jums palyginti savąją perspektyvą su Jūsų mokinių ir kolegų perspektyvomis.
 


Temų sritys
  • Bendroji pamokos kokybė
    Kaip man sekasi taip pravesti pamoką, kad visi mokiniai galėtų pasiekti jų galimybes atitinkančių gerų rezultatų. Ką apie mano pamoką mano mokiniai?
  • Klasės valdymas
    Kas vyksta klasėje? Ar įstengiu savo darbo stiliumi užkirsti kelią trukdžiams? Pateikti instrumentai suteikia galimybę pamatyti, ko mokiniai tikisi iš gero klasės valdymo.
  • Mokymosi kompetencijos ir pamokos poveikis
    Ką aš, kaip mokytoja ar mokytojas, žinau apie savo mokinių mokymosi procesus bei mokymosi prielaidas? Kokias jų mokymosi kompetencijas dar reikia ugdyti bei lavinti? Šie instrumentai leidžia mokytojams sužinoti savo pamokų poveikį.
     

Pamokų tyrimų rezultatai

Efektyvios pamokos požymiams skirtų mokslinių tyrimų rezultatai pastaraisiais metais pateikė svarbių įžvalgų. Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra išleido mokslininko Andreas Helmke knygą „Pamokos kokybė ir mokytojo profesionalumas: diagnostika, vertinimas, tobulinimas“. Ši knyga yra išdalinta visoms Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms, ją galima rasti mokyklų bibliotekose.