Naudotojo vardas:
Slaptažodis:
Jūs esate čia: Pagrindinis puslapis > Mokytojams > Pamoka ir mokymasis > Klasės valdymas ir klasės mikroklimatas
Grįžtamojo ryšio ir refleksijos instrumentai, skirti mokytojams

Klasės valdymas ir klasės mikroklimatas

Mokytojos/-o vadovavimo stilius, kuris yra taikomas klasėje, turi lemiamos reikšmės mokinių savijautai, jų nusiteikimui mokytis ir mokymosi pažangai. Čia mokytojai ras instrumentų, padėsiančių jiems reflektuoti ir tobulinti klasės valdymo kompetenciją bei klasės mikroklimatą.
 

Iš klasės valdymui (angl.classroom management) skirtų mokslinių tyrimų žinome, kuo turi pasižymėti šis pedagoginio darbo elementas, kad mokiniai aktyviai dalyvautų mokymosi procese, o mokytojai/-ui nereikėtų eikvoti jėgų ir laiko nuolatinei kovai su trukdžiais ir drausmės stygiumi: t.y. tikslių mokinių tarpusavio bendradarbiavimo taisyklių egzistavimu, mokinių atsakomybės stiprinimu, klasės bei grupės valdymo efektyvumu, geru laiko išnaudojimu, trukdžių prevencija, susitarimu dėl taisyklių ir nuosekliu jų laikymusi.

Čia pateikti instrumentai padeda kurti grįžtamojo ryšio kultūrą tiek tarp mokytojų, tiek tarp mokinių ir mokytojų.
 


Instrumentų apžvalga: Klasės valdymas
Tiriamos perspektyvos Instrumentai, skirti mokyklos vadovybei Instrumentai, skirti mokytojams
Mokiniai MK04 – Mokinių apklausa apie klasės valdymą GR04 – Mokinių grįžtamasis ryšys apie klasės valdymą

GR15 – Trumpos grįžtamojo ryšio formos apie klasės mikroklimatą

 


Kokybės požymiai
  • Klasės ir grupės valdymo efektyvumas
  • Laiko išnaudojimas
  • Trukdžių prevencija
  • Susitarimas dėl taisyklių ir nuoseklus jų laikymasis