Naudotojo vardas:
Slaptažodis:
Jūs esate čia: Pagrindinis puslapis > Biblioteka

IQES biblioteka

Čia rasite medžiagos, kuri įkvėps Jus tobulinti kokybę.

Prašome atkreipti dėmesį: Dauguma dokumentų yra skirti tik registruotiems IQES online vartotojams.

Ieškoti dokumento...

Paieška pagal esminius žodžius: Dokumento tipai...

pdf Grįžtamojo ryšio diegimas
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Esminis tekstas
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Grįžtamojo ryšio organizavimas
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Esminis tekstas
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Moderavimo portfelis
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Esminis tekstas
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Vertinimo atlikimas
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Esminis tekstas
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Komandinės dvasios skatinimo metodų portfelis
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Esminis tekstas
Data: 05.11.2013
Autorius/-ė: Tobias Saum ir Ludger Brüning
  Kone visose darbovietėse žmonėms tenka dirbti vieniems su kitais, neturint galimybės patiems pasirinkti savo kolegų. Tai ne kiekvienam lengvai sekasi. Tačiau įgalinti jaunus žmones kurti sėkmingus santykius svarbu ne tik dėl šiuolaikinio darbo pasaulio keliamų reikalavimų. Bendras gyvenimas šeimoje, draugystės puoselėjimas ar visuomeninė veikla įvairiose draugijose ar partijose reikalauja iš mūsų visų gebėjimo kurti patvarius santykius.
doc Komandinis darbas-komandine_dvasia
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
doc Komandinis_darbas-energija
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
doc Komandinis_darbas-grupes_ir_poros
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Moderavimo metodai nuo A-iki-Z
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data: 2013-05-22
Autorius/-ė: Norbert Posse
  Moderavimo metodai nuo A-iki-Z
pdf Moderavimo taisyklės
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Pagrindinės moderavimo technikos
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Moderavimo užduotys
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Moderavimo etapai
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf Kas yra moderavimas
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis:
Data:
Autorius/-ė:
  -
ppt Įvadinis seminaras SAVIVALDYBĖSE 2013 (vasaris-kovas)
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data:
Autorius/-ė: IQES Lietuva biuras
  Įvadinis seminaras savivaldybėse
pdf INSTRUKCIJA Žingsnis po žingsnio: kaip atlikti internetinę apklausa
(pdf, 1.9 MB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data:
Autorius/-ė:
  -
pdf INSTRUKCIJA Prieigos kodų išsiuntimas el. laišku
(pdf, 999.1 KB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2013-01-10
Autorius/-ė:
  -
pdf INSTRUKCIJA Klausimynų sukūrimas ir redagavimas su IQES online
(pdf, 2 MB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2013-01-10
Autorius/-ė:
  -
pdf INSTRUKCIJA Excel įvertinimo lapas mokinių grįžtamajam ryšiui gauti
(pdf, 859.3 KB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2013-01-10
Autorius/-ė:
  -
pdf Moksleivių kortos Atsiliepimai
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Gerosios patirties pavyzdys
Data: 2012-11-26
Autorius/-ė: Kortelių sudarytojai: Verena von Aesch ir Gerold Brägger, iliustravo Katharina Pacyna
  Moksleivių kortos Atsiliepimai, komunikacija ir bendradarbiavimu grįstas mokymasis
pdf Naudingi patarimai, kaip apdoroti apklausų rezultatus
(pdf, 349 KB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2012
Autorius/-ė: Gerold Brägger/ Norbert Posse
  Šioje instrukcijoje rasite naudingų patarimų, kaip suprasti ataskaitoje pateiktą in- formaciją, bei nurodymus, kaip interpretuoti ir vertinti duomenis bei į šiuos proce- sus įtraukti visas suinteresuotas puses.
pdf Priežasčių grandinė
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2008-03-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Atpažinti bei pavaizduoti priežastinius ryšius
doc Tuščias klausimynas su dviem atsakymų skiltimis
(doc, 104.4 KB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2012-11-20
Autorius/-ė: iqesonline
  Tuščias klausimynas su dviem atsakymų skiltimis
doc Tuščias klausimynas su viena atsakymų skiltimi
(doc, 93.1 KB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2012-11-20
Autorius/-ė: iqesonline
  Tuščias klausimynas su viena atsakymų skiltimi
doc Taikinio šablonas MT30-35
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2012-11-12
Autorius/-ė: www.schulentwicklung.ch
  Taikinio šablonas MT30-35
pdf Skaitymo kompetencijų ugdymo metodika Priedas
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Skaitymo kompetencijų ugdymo metodika Priedas
pdf Skaitymo kompetencijų ugdymo metodika
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Skaitymo kompetencijų ugdymo metodika
pdf Teksto rūšių apžvalga
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Teksto rūšių apžvalga
pdf Sukurti skaitymo kultūrą
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Sukurti skaitymo kultūrą
pdf Skaitymo tyrimų užkulisiai
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Skaitymo tyrimų užkulisiai
pdf Teksto analizė vyresnėse gimnazijos klasėse
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Teksto analizė vyresnėse gimnazijos klasėse
pdf Kompetencijos pakopos teksto suvokime
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Kompetencijos pakopos teksto suvokime
pdf Grožinio teksto analizė 6 ir 7 klasėse
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Grožinio teksto analizė 6 ir 7 klasėse
pdf Kaip įsisavinti skaitymo strategijas mokymosi bendradarbiaujant pagalba
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Kaip įsisavinti skaitymo strategijas mokymosi bendradarbiaujant pagalba
pdf Strategijų naudojimas
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Strategijų naudojimas
pdf Kaip įgyti skaitymo kompetencijų mokymosi bendradarbiaujant pagalba
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Specializuotas straipsnis
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Kaip įgyti skaitymo kompetencijų mokymosi bendradarbiaujant pagalba
pdf Kortelės moksleiviams skaitymo strategijų korteles Spauda
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Instrukcijas moksleiviams apie atskiras strategijas rasite pateiktas kaip skaitymo strategijų korteles.
pdf Kortelės moksleiviams skaitymo strategijų korteles
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2010-12-01
Autorius/-ė: Tobias Saum
  Instrukcijas moksleiviams apie atskiras strategijas rasite pateiktas kaip skaitymo strategijų korteles.
pdf 9 vertinimo atlikimo žingsniai. Gairės mokyklų vadovams ir mokyklų vertinimo grupėms.
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-08-18
Autorius/-ė: Gerold Brägger, Norbert Posse ir Werner Aebischer
  Čia sužinosite daugiau apie kiekvieną vertinimo atlikimo žingsnį
pdf Mokinių grįžtamasis ryšys – aštuoni žingsniai
(pdf, 253.3 KB)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2007-08-01
Autorius/-ė: Regula Widmer ir Gerold Brägger
  Mokinių grįžtamasis ryšys – aštuoni žingsniai
pdf Literatūros sąrašas
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-01-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Platus literatūros sąrašas, pateikiantis tiek mokslinę, tiek pamokinės praktikos medžiagą.
pdf Empiriniai mokymosi bendradarbiaujant veiksmingumo tyrimai
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-01-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Šis skyrius pateikia tyrimų, kuriuose buvo analizuotas mokymasis bendradarbiaujant išvadų apžvalgą ir pristato Shlomo Sharan ir Hana Shachar (JAV 1988) atliktą studiją, kurioje pateikiami įrodymai, jog mokymosi pažanga mokymusi bendradarbiaujant paremtose pamokose buvo ženkliai didesnė, nei taikant vien tik frontalines pamokos formas.
pdf Kodel mokiniai vieni su kitais bendradarbiauja?
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-01-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Yra keturios priežastys, kodėl mokiniai tarpusavyje bendradarbiauja: jie yra vieni nuo kitų priklausomi ir ši tarpusavio priklausomybė apsprendžia jų sėkmę. jie yra užmezgę gerus darbinius santykius. jie domisi tam tikru dalyku. jie patiria esą savaveiksmiais asmenimis.
pdf Mokytojo elgsena taikant mokymąsi bendradarbiaujant
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-01-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Mokytojas dar ruošdamasis pamokai turėtų apgalvoti, kaip ir kodėl jis elgsis įvairiose pamokos situacijose. prieš individualų darbą individualaus darbo metu bendradarbiavimo etapo metu pristatymo ir plenumo etapo metu
pdf Pratybos ir kartojimas kaip kasdieniai iššūkiai
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-01-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Naujų mokymosi tyrimų išvadose teigiama, jog tam, kad mokiniai gerai įsimintų tai, ką išmoko, pratyboms ir kartojimui reikia skirti daugiau laiko. Taip pat labai svarbu taikyti įvairius metodus, kartoti reguliariai bei planingai.
pdf Mokymo ir mokymosi kompetencijos bendradarbiavimu paremtoje pamokoje
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-01-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Įvairūs mokymuisi bendradarbiaujant svarbių mokymosi kompetencijų ugdymo būdai.
pdf Individualizavimas ir diferencijavimas taikant mokymąsi bendradarbiaujant
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-01-01
Autorius/-ė: Ludger Brüning / Tobias Saum
  Diferencijuoti mokiniams keliamus reikalavimus ir užduotis galima įvairiais būdais: pagal ugdymo aspektus pagal mokymosi pasiekimus pagal mokymosi tempą pagal interesus
pdf Užduočių lapas, skirtas Venno diagramai
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2010-01-04
Autorius/-ė: Elena Santana
  A4 formato lape suformuluotos mokiniams skirtos užduotys šio metodo eigai.
pdf Užduočių lapas, skirtas teksto skaitymui
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2010-01-04
Autorius/-ė: Elena Santana
  Užduočių lapas, skirtas teksto skaitymui ir suvokimui bendradarbiaujant grupėse
doc Eiga „Vienas lieka, kiti eina“
(tik registruotiems naudotojams)
Dokumento rūšis: Veiklos instrukcija
Data: 2011-08-01
Autorius/-ė: schulentwicklung.ch
  Eiga Vienas lieka, kiti eina